piątek, 18 września 2009

4w3 vs. miś koala

za sprawą postu Dagi zrobiłam enneagram-po raz chyba drugi w życiu-wynik ten sam-4w3. oczywiście wiem jak jest ten test skonstruowany i wiem że wynik stanowi wypadkową moich odpowiedzi niemniej ciekawie i zwięźle mnie podsumowano. no i trafnie-bardzo trafnie.

spuchło mi oko-przyczyna nieznana. wyglądam jak miś koala i straszę klientów w pracy, ale mówi się trudno, pracuje się dalej;]

J. prawdopodobnie dostanie pracę od 1.10. Cieszę się, bo już powoli świrowała.

Z mądrości soków Tarczyn-mądrość nr 317-najszybciej rosnącą rośliną jest bambus-rośnie ok.1 m na dobę.

ps. bilety na 123 kupione-nie obyło się bez zamieszania. powiem tylko tyle-jestem jednak spostrzegawcza i to-uwaga-dzięki mnie zespół wie na którą przyjechać:)

ps2. I. na końcu świata. szaleje dziewczyna, szaleje... a pomyśleć, że mogłyśmy być tam razem...

ps3. -puchnie już nie tylko oko ale i pół twarzy...

2 komentarze:

  1. Reakcja łańcuchowa :D Ciekawe, kto następny się skusi.

    A swoją drogą - ja ostatnio znowu chronicznie się nie wysypiam, mam sińce pod oczami i wyglądam jak miś panda. Załóżmy polskie zoo.

    OdpowiedzUsuń
  2. heehh ale wiesz-początki polskiego zoo były zacne, a później było już tylko gorzej:) naprawde nie wiem czy chcę podzielić taki los.

    OdpowiedzUsuń